top of page
חיפוש

וויקס אדיטור מול וויקס ADI

וויקס היא בין השמות המפורסמים ביותר בתעשיית בניית האתרים, לוויקס יש יותר מ-180 מיליון משתמשים ביותר מ-190 מדינות. וויקס מציעה מנגנון גרירה ושחרור קל (drag and drop) המאפשר התאמה אישית של האתר שלך. בעלי עסקים רבים בוחרים לעבור ל-Wix בגלל קלות השימוש שלו כמו גם מגוון התבניות המדהימות שלהם.


אם תחליט להשתמש ב- Wix, הנה השאלה הגדולה שתצטרך אתה או בונה האתר שלך תצטרכו להחליט לגביו. Wix ADI לעומת Wix Editor, באיזה מהם כדאי לבחור? Wix ADI הוא כלי אוטומטי לבניית אתר המותאם למטרות שונות בעזרת בינה מלאכותית. מנגד, Wix Editor מתמקד בגישה המסורתית של יצירת האתר, המתחילה במגוון של מאות תבניות מוכנות מראש שניתן לערוך אותם.


זו שאלה טובה. הגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון עבור רוב המשתמשים יהיו:


עיצוב וגמישות

קלות שימוש

אפליקציות (תוספים)

SEO - התאמת האתר למנועי חיפוש


בואו נערוך השוואה כיצד תוכל לזהות איזה מהם יספק את החוויה הטובה ביותר עבורך.


יכולות עיצוב וגמישות

אחת התכונות הבולטות של Wix בקרב כמעט כל הפלטפורמות האחרות לבניית אתרים היא האוסף העצום שלה של 900+ תבניות. רק לוורדפרס יש יותר ויכולה להתחרות ב-wix בהקשר הזה. איכות התבניות הללו הייתה מגוונת גם בעבר, עם זאת, Wix שיפרה באופן דרמטי את האיכות, ורוב התבניות מגיעות כעת עם עיצובים מעולים ועם מספיק אפשרויות כדי לתת מענה למגוון תחומי עיסוק.


כל תבנית של אתר ניתנת להתאמה אישית עד לפרטים הקטנים ביותר. העורך של Wix מאפשר לך לגרור ולשחרר אלמנטים במקומם עד לרמת הפיקסל שאתה רוצה. כל אלמנט בתבנית שתבחר ניתן להזזה, מחיקה, עריכה וניתן לשנות את ההגדרות שלו.


בשביל התענוג לתת ל-ADI לבנות עבורך את האתר, אתה צריך לעשות פשרה ולוותר על יכולות ההתאמה האישית. הפשרה הגדולה ביותר היא לא לקבל את כל התבניות לבחירה.


זה לא משאיר אותך לגמרי מחוץ לתהליך העיצוב, אתה עדיין יכול לבחור את הצבעים שיהיו בשימוש באתר שלך, כמו גם לבחור "סגנון" שקובע באופן רופף את הגופנים (fonts) וסגנון הרקע.


וויקס ADI גם תיתן לך שלושה עיצובים לבחור מהם. אני חייב לומר שהתוצאות מפתיעות לטובה. זה אמנם לא יהיה אתר פורץ דרך, במיוחד בהשוואה לתבניות Wix, אבל ה-ADI משתמש בפלטות צבעים אטרקטיביות, פריסות עיצוב מודרניות, וכמעט תמיד מקבלת ההרגשה של אתר המספק את המטרה אליו הוא מיועד.


וויקס ADI משלבת גישה מודולרית יותר שבה אתה לוחץ על קטע ולאחר מכן מוצגות בפניך אפשרויות כמו עריכת התוכן, בחירת עיצוב שונה מראש או שינוי מאפיינים בסיסיים כמו הצבע. אין פונקציונליות של גרירה ושחרור כפי שיש בעורך של Wix.




קלות שימוש

ייקח לך מעט יותר זמן להגיע לשלב העריכה של האתר שלך אם הוא נוצר ב-ADI בהשוואה לאתר Wix Editor. עם Wix Editor, אתה פשוט בוחר את סוג האתר וכן תבנית ותוכל להתחיל לערוך. עם ADI, תצטרך לענות על מספר שאלות כדי לתת לו את המידע הדרוש לבניית דף אינטרנט. עם זאת, אין שום דבר מסובך או מסובך בשאלות.


בשתי השיטות, Wix מספקת די והותר עזרה בצורה של הדרכות וידאו קצרות, טיפים וכו'. ההדרכות של Wix ADI ידידותיות אפילו יותר למתחילים, מכיוון שהן עוקבות אחר תהליך שלב אחר שלב שבו אתה יכול להמשיך מהמקום שבו עזבת בכל עת. הטיפים והמדריכים בעורך Wix פרוסים ברחבי האתר כאשר אתה משתמש בכלים חדשים.


כאן מסתיימים קווי הדמיון. עם כל האפשרויות בעורך Wix, למי שבונה אתר בפעם הראשונה עשויה להיות עקומת למידה תלולה יותר וישנם המון נקודות בהם ניתן לעשות טעות שתפגע באתר, בעוד ש-ADI קל בהרבה. זה לא אומר שעורך Wix קשה לשימוש, אבל עם ה-ADI אתה לא מרגיש חרדה לעשות טעויות ולהתחיל לשנות דברים. ההחלטה הגדולה ביותר שתצטרך לקבל היא בין קלות שימוש לגמישות.


לבסוף, תכונה נהדרת של ADI היא שאתה יכול להעביר את האתר שלך לעורך של Wix בכל עת. עם זאת, אינך יכול להחזיר שינויים או לעבור מעורך Wix לעורך ADI, מכיוון שעורך Wix עושה שימוש בתכונות מחוץ לתחום של ADI.



SEO - אופטימיזציה למנועי חיפוש

השימוש ב-SEO Wiz עוזר בצורה משמעותית את סיכויי ה-SEO של בוני האתרים הלא מנוסים. Wix גם מאפשרת לך יותר חופש לערוך את כתובות האתרים שלך כדי להיות מותאם יותר למנועי חיפוש.


וויקס ADI אינו שונה בהרבה מעורך Wix בכל הנוגע לעריכת כתובות האתרים שלך (URL) או היבטים אחרים של SEO מחוץ לדף שלך. עורך Wix אמנם מספק קצת יותר שליטה, אבל היתרון הגדול ביותר שיש לעורך Wix הוא שאתה יכול להתקין אפליקציות אחרות - כגון SiteBooster, Rabbit SEO וכו' - כדי לעזור לך לנהל תכונות SEO ספציפיות.




אפליקציות (תוספים)

זה עוד תחום שבו יש הבדל עצום בין השניים. בעת הגדרת האתר שלך עם ADI, הוא יתקין אוטומטית כמה אפליקציות רלוונטיות. לדוגמה, אם אמרתי שאני רוצה לבנות אתר עם מנויים, אז ADI מוסיפה אוטומטית את אפליקציית "Chat". עם זאת, יכולתי לבחור רק מתוך שלושה אחרים (חנות מקוונת, הזמנות, בלוג), או שהייתי צריך לעבור לעורך.


עם עורך Wix, תהיה לך גישה מלאה לכל האפליקציות בחנות האפליקציות של Wix. כמובן שתצטרכו לרכוש את אפליקציות הפרימיום, אבל הדבר החשוב הוא שתוכלו להוסיף אותן אם תרצו.



תמחור

מכיוון ש- Wix Editor ו- Wix ADI נבנו תחת אותו גג של Wix - לשניהם מבנה תמחור זהה.


לסיכום

וויקס ADI לעומת Wix Editor הם שניהם כלים מצוינים לבניית אתרים עם יכולות שונות.

וויקס ADI הוא פתרון מהיר וקל לשימוש לאנשים עם ידע מועט בתחום בניית האתרים. מצד שני, Wix Editor מרחיב את יכולת המשתמשים לגשת ולהתאים אישית את האתר שלהם באופן מלא. זה יהיה תלוי במידה רבה בהעדפות המשתמשים וביכולת העיצוב של המשתמשים לבחור איזה מהם מתאים להם יותר. כיום וויקס אדיטור הוא בעל יכולות איקומרס. מתאים גם למכירה לחו"ל (ייצוא) וגם למוצר וירטואלי.


הנקודה העיקרית שיש לקחת היא ששניהם יכולים להיות נהדרים בהתאם למה שאתה מחפש בתהליך של בניית אתר.


וויקס Editor נותן לך שליטה מלאה על המראה והתחושה של האתר שלך. יש מאות אפליקציות לבחירה והרבה תמיכה במאגרי הידע שלהן.


אם אתה מתחיל מאפס, מרגיש נוח לנווט בתוכנות לבניית אתרים, וצריך כלי לבניית אתר שנותן לך דרור כמעט בכל דבר, Wix Editor הוא הפלטפורמה בשבילך.


וויקס ADI היא הדרך הקלה והמהירה יותר ליצירת אתר, זה לוקח ממך את רוב עבודת העיצוב על ידי יצירת אתר, המבוסס על המידע שאתה מספק. אין צורך בידע טכני מקדים, סרטוני וידאו רבים עם הסברים, רמה טכנית של בניית מצגת בפאוור פוינט.


האתר שיינתן לך יהיה מורכב מ-5 שאלות הקשורות לשילוב של עיצובים שציינת שאתה אוהב, תכונות שאמרת שהאתר דורש, וכל מידע שכבר רלוונטי שהמערכת סרקה, בין אם זה אתר אינטרנט ישן או דפי מדיה חברתית.



אז הנה לך - בונה אתרים אחד נהדר, שני מוצרים מבריקים. הגיע הזמן לבנות אתר לעסק שלך!


49 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page